20 грудня 2017 року в ЗДО №3 «Дружба» відбулося заняття постійно діючого семінару помічників вихователя закладів дошкільної освіти та НВК Полонської міської ради об’єднаної  територіальної громади та Полонського району, на тему «Професійно значущі якості помічника вихователя закладу дошкільної освіти».

Його метою було спонукати помічників вихователів до активної участі в освітньому процесі та під час проведення режимних моментів; активізувати творчий потенціал помічників вихователя; визначити основні секрети співпраці помічників вихователя і вихователя; формувати інтерес до освітньої роботи з дітьми; закріпити знання посадової інструкції помічника вихователя; закріпити в ігровій формі знання нормативних  вимог санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом Мiнiстерства охорони здоров’я України 24 березня 2016 року № 234;

Лейтмотив заходу: «Якщо професія стає способом життя, то ремесло перетворюється в мистецтво».

  Семінар був побудований на драматизації казки К. Чуковського «Федорине горе». Де головні «експерти» (учасники семінару) навчали бабусю Федору-нечипуру, яка захотіла працювати в дитячому садку професійних якостей сучасного помічника вихователя ЗДО. Героями драматизації були помічники вихователя закладу та його вихованці.

   На початку семінару помічники вихователя розмірковували через вправу-знайомство «Якби я не була помічником…»  Що ж то за професія "помічник вихователя", та ким би вони стали, якщо б не працювали у дитячому садку? Дехтярук Л. В., завідувач ЗДО, здійснила «подорож» у посадову інструкцію, закріпила знання та ознайомила присутніх з основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу помічника вихователя. Вона наголосила, що  помічник вихователя - активний учасник навчально-виховного процесу в закладі дошкільної освіти, та  згідно статті 27 Закону України «Про дошкільну освіту» повинен приймає активну участь у освітньому процесі. З огляду на безперервність і тривалість сумісного перебування помічника вихователя з дітьми, його функціональні обов’язки  мають бути розширені до педагогічного впливу на дітей у певних ситуаціях, звісно до певних меж.
   Для зясувння меж відповідальності між вихователем і помічником вихователя, вихователем-методистом Бордюг І. В. було відзначено основні секрети співпраці між ними. Далі вона підсумувала, що робота вихователя та помічника вихователя тісно переплетена і помічники вихователів також бепосередньо беруть участь у вихованні дітей. Також презентувала творчі роботи майстринь закладу, які є серед помічників вихователів, а вони в свою чергу поділилися своїми творчими вмінням, та провели майстер-клас з виготовлення новорічної іграшки з фоамірану. Помічник вихователя Лесик О.В. показала разом  з вихованцями старшої групи майстер-клас «Керівницство черговими під час сервіровки столів до обіду».

     Зінчук І.В., сестра медична ЗДО, у формі гри «Чарівна квітка» закріпила з учасниками семінару «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів», де учасники семінару мали змогу показали свої знання щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог в роботі закладів дошкільної освіти.  

     В ході семінару учасники отримали методичні рекомендації щодо змісту роботи помічника вихователя у закладі дошкільної освіти. Підсумком семінару стали вправа практичного психолога Мартинчук В.М. "Скажіть який?", де присутні спробували скласти словесний портрет помічника вихователя. Підсумувавши, колеги прийшли до висновку, що дуже нелегко відповідати таким критеріям, лише той хто працює з дітьми, знає яка це важка праця, але якщо ми працюємо в садочку, то ми повинні бути прикладом для малюків, допомагати дитині розвиватися, продовжуючи і підтримуючи найкращі сімейні традиції, найкращі якості малюків, та головним в нашій роботі є переконаність в тому, що дитину необхідно любити усім серцем, що спілкування з дітьми повинно вселяти в них радість і оптимізм. 

Пошук

Погода в Полонному

Святковий календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Корисні посилання

 

Снимок

 

hoipo

 

nus

metod portal

press