Головне меню

Телефони "гарячих" ліній

tel doviry

 

torgivlia ludmy

 

domashne nasyl

             За словами В.О. Сухомлинського  «суть керівництва сучасною школою полягає в тому, щоб у найважливішій справі на очах учителів створювався, визрівав і стверджувався кращий досвід, який втілював би в собі передові педагогічні ідеї».   Звісно, що передовий педагогічний досвід забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу шляхом використання оригінальних форм, методів, прийомів, засобів роботи на основі їх удосконалення.  

          

            Розуміючи, актуальність питання впровадження інноваційних підходів до управління зростанням професійної компетенції вчителя, як ключової фігури XXI століття, відділом освіти, молоді та спорту було запропоновано обговорення даного питання на семінарі директорів загальноосвітніх навчальних закладів, який відбувся на базі Великоберезенської ЗОШ І-ІІІ ступенів 17 березня 2016 року.

         Теоретичні засади здійснення  інноваційної діяльності керівника навчального закладу в контексті забезпечення зростання професійної компетентності вчителя  розкрив начальник відділу В.В. Сітарський. Він запропонував директорам закладів освіти, працюючи у групах, скласти алгоритм формування професійної компетентності вчителя, створити модель професійно компетентного вчителя і поділитися  досвідом роботи   щодо управлінської діяльності керівника по вивченню, узагальненню та поширенню передового педагогічного досвіду. Обговоривши, вищезазначені теоретичні аспекти, учасники семінару дійшли висновку про необхідність впровадження інноваційної управлінської діяльності, якщо ми прагнемо створити у школі середовище особистісного зростання кожного учасника освітнього процесу.

    Фрагмент тренінгу «Стиль керівництва інноваційною діяльності  як спосіб поведінки керівника у стосунках з творчим колективом»  запропонувала учасникам методист відділу  освіти, культури, молоді та спорту М.В. Гапонюк.

      Досвідом роботи з питання «Інноваційні підходи до управління зростанням професійною компетентністю вчителя» поділився В.І. Кулинич, директор Великоберезенської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

       По завершенню інформаційно-теоретичного блоку керівники шкіл мали можливість відвідати та проаналізувати  уроки:  математики в

1-ому класі, англійської мови в 5-ому класі, української мови в 7-ому класі та переглянути учнівську конференцію на тему «Математика  та ілюзія навколо нас», яку підготувала  вчитель математики

Г.М.Прокоп’юк.

       Підводячи підсумки роботи семінару, учасники висловили думки з приводу того, що дійсно, саме адміністрація школи має забезпечити  розвиток професійної компетенції кожного вчителя, розвиток його творчої індивідуальності, формування сприйняття до педагогічних інновацій, здатності адаптуватися до мінливого педагогічного середовища, аби професійно компетентним можна  було б назвати кожного вчителя. Досвід повинні вивчати  вчені, щоб глибше проникнути у внутрішню суть педагогічних явищ, розкрити об'єктивні закони, яким підкоряються педагогічні дії, розробити ефективні моделі майбутнього педагогічного процесу, рекомендації щодо вдосконалення існуючої практики. Досвід повинні вивчати керівники освітянських закладів, щоб підвищити ефективність керівництва, зробити його більш дієвим і конкретним. Досвід повинні вивчати всі практичні працівники, щоб краще працювати, щоб праця стала осмисленою і натхненною.

         По завершенню семінару начальник відділу В.В.Сітарський провів робочу нараду.              

Пошук

Погода в Полонному

Святковий календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Корисні посилання

 

Снимок

 

hoipo

 

nus

metod portal

press

 

 library 1666703 960 720 392x272

 

 prav dopomoga

 

 yakist osvity